nl

/

en

/

de

/

fr

/

Zakelijke arrangementen

We bieden zakelijke arrangementen tot 15 personen. Waarom 15?: Omdat het anders wellicht te krap wordt aan de vergaderzaal

U huurt de accommodatie exclusief, er zijn dus geen andere gezelschappen. Naast de algemene ruimte, met de bar en de lounge en de bibliotheek-TV kamer huurt u dan ook de vergaderruimte. Tot 10 personen heeft iedereen een eigen kamer.

Vanaf 11 personen kunnen kamers worden gedeeld (op bijna alle kamers kunnen de bedden uit elkaar) of kunnen we extra kamers reserveren bij onze buren, supplement € 75,- pppn

Arrangementen zijn op basis van zelfverzorging (u gebruikt de keuken en kookt samen) of wij verzorgen dat. U maakt de keuze. 


Arrangementen zijn inclusief:

  • Huur accommodatie; incl vergaderzaal
  • Gebruik Wifi, Flipover, Whiteboard, Beamer en TV Scherm
  • Overnachting, Bed- en badlinnen
  • Energie en Eindschoonmaak

2 daags

9.00: aankomst-17.00: vertrek (volgende dag)

zelfverzorging € 900,- (tot 10 personen), € 80,- pp extra (11-15 personen)

volledig verzorgd basisprijs: € 1500,- (tot 10 personen), € 150,- pp extra (11-15 personen)

  • 1 x ontbijt 2 x lunch 1 x diner
  • koffie, thee, water en snoeperijtjes


3 daags

9.00: aankomst-17.00: vertrek (2 dagen later)

zelfverzorging basisprijs € 1400,- (tot 10 personen), €120, - (11-15 personen)

volledig verzorgd basisprijs € 2500,- (tot 10 personen), € 220,- pp extra (11-15 personen)

  • 2 x ontbijt 3 x lunch 2 x diner

prijzen zijn exclusief BTW en verblijfsbelasting

Referentie KPN New Business

Hotel KOM! is een mooie locatie voor verschillende doeleinden. Wij zijn hier twee dagen geweest voor een zakelijke teamsessie met 10 personen. Heerlijk, eens iets anders dan een standaard conferentie hotel. Met 10 personen zeker de perfecte locatie aantal aangezien je dan de hele locatie kunt afhuren en dan alle vrijheid hebt. Zelf ons eten gemaakt en voor de catering gezorgd, een mooi extra teambuildingselement! Mooie omgeving en uitvalsbasis om de natuur te verkennen en in groepjes ook opdrachten uit te voeren. Zeker aan te raden!

10 kamers, 10 badkamers

Wij hebben tien luxe kamers waar u kunt overnachten. En heeft u meer kamers nodig? Wij werken goed samen met onze buren, Hotel 't Raedthuys, zodat groepsgrootte geen probleem vormt.

KOM heeft voor max 25 personen slaapplaatsen. Dus u zou met een grotere groep dan 15 personen kunnen komen. Maar om voldoende ruimte te hebben aan de vergadertafel adviseren we maximaal 15 personen.

Vanzelfsprekend bent u ook van harte welkom als u met meer personen zou willen komen. Neem svp contact met ons op en dan bespreken we dit graag met u.

Vergaderen op maat in uw eigen hotel!

KOM! biedt u exclusiviteit en privacy. Het vergaderhuis/hotel met alle vertrekken is van u. Geen andere groepen. Wij bieden maatwerk zonder dat het veel hoeft te kosten. Met persoonlijke aandacht verzorgen wij graag uw verblijf. Maar doet u dat liever zelf, dan kan dat ook! 

Gedurende uw verblijf van kun u gebruik maken van alle ruimtes. Zo kunt u plaats nemen aan de grote vergadertafel, de lounge of in de zomer zelfs het besloten achterterras.

Bereikbaarheid

Met de uitbreiding van de A4 is Hotel KOM! nog sneller en beter te bereiken. Daarnaast is er volop gratis parkeergelegenheid, ook op eigen terrein.
- Den Haag 60 minuten
- Rotterdam 35 minuten
- Breda 40 minuten
- Antwerpen 40 minuten.